Monday, September 18, 2006

Grails Japanese Translation

翻訳完了(一部忘れてるが・・・)

We The Japanese translation team finished a documents translation approximately.
So We have all the Grails documentation available in Japanese.

To facilitate the change of the future, we left English at the
documents partially.
Now We enter small correction such as the proofreading and perform the
translation work of the change-point in the future, too.

I appreciate ichan, Guan and yossy which participated in the translation.

以下、翻訳ソフト本格翻訳5による翻訳^^;
私達日本語の翻訳チームは文書翻訳をおおよそ終了しました。
従って、私達は日本語で使用可能なすべてのGrailsドキュメンテーションを持っています。
将来の変化を容易にするために、私達は部分的に文書に英語を残しました。
さて、私達は校正などの小さな訂正を入力し、また将来に変更点の翻訳の作業を実行します。
私は、翻訳に参加したichan、Guan、およびyossyを感謝します。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home